god kvall

vilken harlig dag. det blev stranden for hela slanten pa en luftmadrass ute pa havet, det var pa tok for varmt for att ligga i sanden ! ikvall har det blivit groncurry med kyckling (som alltid) och sen begav jag mig till ett mysigt lite cafe , tog en kaffe (smakade precis som kaffet hemma, ljuvligt), laste lite bok och tankte pa livet...nar jag satt dar insjunken i mina tankar kom basisten fran mitt favorit live band pa rollingstonebar fram till mig och fragade vart jag var i gar kvall nar dom spelade...hehe..sen sa han att han tyckte att jag skulle komma ikvall sa skulle dom spela fear of the dark for mig eftersom han vet att jag alltid onskar den..hehe !lite kul att han kannde igen mig :) dom ar verkligen saaaa skona dom grabbarna..en liten stund efter det blev jag utbjuden igen !! av en kanadensare som jag traffade pa Full moon partyt pa koh pangan. han fragade om jag ville folja med honom ut och kaka och sen dra pa fest men ater igen sa tackade jag nej. ikvall ar det me my self and I och min bok New moon sa klart :) sa jakla skont ! i morgon ska jag upp med tuppen hade jag tankt och dra till loong beach for lite stekning :) och vet ni, idag ar det exakt 2 veckor tills jag aker hem !!!!! omg...

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0