@ home

flyget fran malaysia tog 13 timmar, jag sov 9 :) var bara vaken nar det serverades middag och frukost..i amsterdam blev det strul, holl pa att missa mitt flyg hem men klarade det med 5 minuter innan vi lyfte men det gjorde dock inte min vaska..den ar kvar pa flygplatsen i amsterdam...

har gratit 3 ganger sen jag kom till sverige men solen skiner :) jag kom med varen till svenska folket! wiihooo ;)

kommer battre uppdatering senare. nu ska jag traffa min kara Angie, vi ska fika. jag behover verkligen kak i magen...eller egentligen inte, jag fick inte igen mina jeans innan..hhehe...aja.....jag ar hungrig som en varg sa kak ska det bli och en semla med om det finns nagon kvar :)



behover jag forresten saga att jag fryser? BUUUUURR !! vinterjackan pa....

ska forsoka lara mig skriva med åä och ö i kvall oxa... :) hors sen


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0