hon har inte ens brannan men anda far hon ligga (internt citat )

igar blev det fredagsmys med middag och shopping och idag hoppade vi alla upp med tuppen for stek pa stranden. men innan det var det dax for frukost. och jag snylltade gratis frukost pa tjejernas hotell, jag smog in dar i matsalen lite snyggt :) nice..hehe.. nu har vi precis kommit hem fran 6 timmar pa beachen och ska samla krafter for ikvall ska vi pa pingpongshow och sen blir det buckets och dans hela natten :) vi smider aven lite planer, planer for att gora nagot som kan gora ont...jag ar inte saker an, det kommer bli ett minne for livet om jag gor det men jag tror jag kommer banga for jag vet inte riktigt om jag ar saker pa min sak.. och nar man val har gjort det ar det ganska svart att sudda ut om man sager sa....nu vet ni sakert vad jag snackar om...aja vi far se om jag vagar lagga mig under nalen eller inte! nu ska jag hem och ta en dusch!!

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0