hot and spicy !

nu vet jag vad jag ska sysselsätta mig med :) inget jätte ansträngande precis men jag ska leta lite recept på nätet! nar jag var i thailand käkade jag ju gröncurry med grönsaker och kyckling varje dag och då lovade jag mig själv att jag ska lära mig laga sveriges godaste grönacurrygryta !! igår när jag och samuel käkade thaimat var det rödcurry som serverades i buffen och den smakade typ ingenting. boooring... thailändskcurry ska ju vara spicy !!! så nu har jag alltså tänkt att jag ska bli currymästare i köket...den ska bli sådär god att när mina barn växer upp så ska deras kompisar säga -ååhh kan inte vi få följa med er hem och äta idag, eran mamma lagar den godaste curryn i heeeela världen ( i stället för godaste kanelbullarna ) hehe...

jag har förresten önskat mig presentkort på ICA av mor och far i födelsedagspresent :) hoppas min önskning slår in.fatta gött att slippa betala för mat på ett tag !! utöver det vill jag faktiskt inte ha några presenter..det blir lixom inte mycket till firande i år ändå. jobbar hela födelsedagen och jag fyller ju bara 23, det är väl inte så mycket att kalasa för tycker jag....

nä nu ska jag leta curry curry !! ååhhh.jag känner redan hur sugen jag är.ska man knalla bort till thaistället kanske??!! :) fast bakisdag då ar väl ändå kebab med extra stark sås ett måste ? ;)





later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0