jag far stanna :)

resan till Phuket och patong gick bra..tog mig lite over 3 timmar men en san kort resa ar som en droppe i havet for mig nu nar man ar van vid 10-20 timmars resor :) nar jag kom hit tog jag mig till macke, ditte och saras hotell och vad hander nar jag traskar in dar?! jo da kommer tjejerna ner for trappan :) perfekt..kunde ju inte bli battre..dom strosade ner till stranden medan jag tog in pa ett hotell bredvid. dom bor for 300kr natten, det har lixom inte jag riktigt ekonomi till, eller det har jag egentligen men jag kanner att jag hellre lagger pengar pa annat..jag bor i alla fall riktigt lyxigt nu anda, AC , TV dubbelsang och kaklatbadrum..det ni :) for 120 kr..helt ok..

sa fort jag hade lamnat vakorna pa rummet var det bara att forsoka ta reda pa vart immigrationofficet lag..det tog ju sin lilla tid..men till slut fick jag reda pa att det ligger i Phuket town ( ett omrade dar det typ inte finns nagra turister eller vita manniskor over huvudtaget)..en bra bit har i fran sa jag fick leta taxi men fick bara tag i bilar som kostade 200 kr ! formycket pengar for min del men till slut fick jag tag i en svart taxi..hehe...en gubbes brorsas kompis eller nat tror jag det var om jag fattade det hela ratt, dom hade ju inte varldens basta engelska..haha..100 kr gick kalaset pa, visst jag var lite nervos over att bli kidnappad men jag sparade 100 kr ;) pa immigrationoffice fick jag fylla i massa jobbiga papper och grejer men nu har jag i alla fall 7 extra dagar har i thailand utover mitt vanliga turistvisum. hade egentligen behovt 8 men det gick inte att fixa sa jag kanske kommer fa bota lite for min extra dag nar jag kommer till flygplatsen nar jag ska aka hem om inte grabbarna i tullen ar snalla mot mig :) har aven beslutat mig for att inte andra mitt flyg hem..det ar inte vart over 1000 kr. jag far helt enkelt komma pa nagot bra satt att doda 11 timmar pa KL flygplats..forslag tack ??!!

Nar jag kom tillbaka fran immigrationoffice sa drog jag till tjejerna som lag vid poolen..softade dar ett litet tag innan jag begav mig hem for dusch ( tvattade till och med haret, kanner mig som en ny manniska, blir typ bara att jag tvattar det var tredje eller som nu var fjarde dag..hehe ) och lite slapp i sangen.liiiiiife iiiis gooood :) ingen stress..

nu ar vi dock lite veliga om vi ska ut ikvall eller om vi ska ha fredagsmys, macke vill ut, sara velar, jag velar och Ditte vill inte...vi far val se hur det blir med den saken..ska bege mig till deras hotell nu for vi maste i vilket fall som hellst ha lite kak i magen..


nyduschad och frasch igen :)

seee yaaaa !!


~L.E

Kommentarer
Postat av: carro

eller hur lindis =) Inga fel så nu sitter man i vetlösa och tittar i kylskåpet var 5e minut, häärligt ;D KRAMPÖSS

2010-03-12 @ 14:47:11
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0