kanske inte blir en jatte rolig dag, hade hellre legat pa stranden !

god morgon ! da var klockan halv nio och jag ska ta mig till baten som ska frakta mig till Phuket..lite buss resa blir det ocksa. sen ska jag virra runt i Patong, har slarvat bort mackes nr sa jag far bara tag i dom via facebook men jag vet vilket hotell dom bor pa sa nar jag har hittat dit hoppas jag att jag hittar dom :) om det ar billigt och bra dar tar jag ocksa in dar annars sa hittar jag nat i narheten..men mitt viktigaste mission idag ar att forlanga mitt visum pa immigrationoffice sa hoppas jag hittar dit innan dom stanger kl 4 !! har forresten fatt svar angaende mitt flyg. jag kan boka om biljetten till ett pris av 1000 kr...fragan ar om det ar vart det eller om jag helt enkelt far sitta 11 timmar pa KLflygplats...tusen kr ar mycket pengar...hhmm.....nu maste jag kil sa jag inte missar baten! hors snart igen, om immigrationoffice later mig stanna kvar i landet vill saga ;) !

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0