lätt som en plätt

första jobbdagen avklarad och jag blev förvånad över mig själv, allt gick verkligen som på räls. jag behövde inte ens tänka. allt kom helt automatiskt! skönt. tur ändå att jag hade marie med mig idag som kunde sälja lite biljetter för det kan jag inte eftersom jag inte har fått alla mina arbetsredskap än..suck ! så undra hur jag ska klara mig själv i morgon. ni som vill åka gratis kan ju åka med mig i morgon då kl 6.38 hehe...ska ringa min arbetsledare lite senare idag så det löser sig på nåt sätt annars bli i morgon ingen rolig dag på jobbet !

nu ska jag ut på en lite promenad tänkte jag, släng i en maskin tvätt också om det är ledigt sen blir det lunch och en dag på stan med angelina :)

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0