Mooooorr !!!

Nu ar jag ARG...ARG pa riktigt!! forra veckan hittade jag det perfekta flyget hem till sverige och nar jag skulle boka det var det slut sa jag fick helt enkelt bita i det sura applet och boka ett annat flyg hem med 11 TIMMARS vantan i malaysia..piss trakigt och jaaaaatte seeeeegt! nu nar jag gick in och kollade lite flyg igen bara for skojs skull , vad har hant da tror ni ??!! jo da finns helt plotsligt det flyget som jag ville ha fran borjan med bara 3 timmars vantan i malaysia, 200 kr billigare ocksa !! MORR !! aja...jag har mailat och fragat om det gar att boka om flyget men troligtvis inte for pa hemsidan stod det att flygen ar ej ombokningsbara..suck ! jag far helt enkelt sitta pa Kuala Lumpurs flygplats inne pa MC donalds i 11 timmar..har hort att man inte ens far ga ut ur flygplatsen under vantetiden..da maste man betala massa pengar och grejer..! suck suck suck..jag som redan har angest over att aka hem..blaaa ! aja..sen ar jag arg pa en sak till...forlat om jag klagar men man mar sa mycket battre nar man har skrivit av sig allt :) jag var pa stranden idag och min solkram tog slut!! :( och inte fanns det nagon ny att kopa heller, for jag var ute pa long beach, som ar lite ode men otroligt vackert..tror jag har visat bild pa den tidigare..aja i alla fall sa hade jag ingen solkram till ansiktet sa nu ar jag ROD och brand :( inte jatte farligt men ar radd att jag ska fjalla nu..trisst, javisst !

fran det ena till det andra..nu ar det slut pa klagandet fran froken erikssons sida :) nar jag kom tillbaka till hotellet sa traffade jag Sofie ( en kompis till kristin, kristin som jag spenderde 10 dagar med pa gillioarna pa bali) jag trodde sofie hade akt hem till sverige for sa var planen men hon angrade sig och ar fortfarande ute och reser! vi har hamnat pa samma hotell nu...jag har sagt det forr och jag sager det igen, varlden ar sjukt liten! synd bara att jag drar vidare i morgon.. ska mota upp Ditte , macke och sara i phuket, patong...jag maste dit och fixa med mitt visum, sen spenderar jag nagra dagar dar med dom innan jag aker upp till kao lak och moter upp anna och Lina...som ni marker har jag fullt upp har nere. jag far nastan inte en lugn stund trots att jag ar ute och reser sjalv..men nu ska jag tillbaka till mitt rum och packa min vaska, IGEN, undra hur manga ganger under dessa 4 manader jag har packat den dar satans ryggsacken!! aker tidigt i morgon till phuket..maste hinna till immigrationoffice innan dom stanger..hall tummarna for mig att jag far stanna lite extra dagar har i thailand for en billig peng :)




~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0