morning

när jag slog upp mina två blå idag och såg solen trodde jag att jag var i Phuket . jag visste att det skulle bli så :) men sen insåg att jag var hemma i min lägenhet men blev faktiskt inte så värst ledsen trots allt, det är ju super duper väder och det ar fredag! wiihoo..visst det kunde ha varit några grader varmare kanske för att passa mig helt i smaken men att solen skiner gör det så mycket lättare att vara tillbaka i sweden! hade egentligen tänkt att sova ut idag men det gick inte längre än till tjugo över sex..hehe allt är sig likt :) nu har jag kollat på nyhetsmorgon och ska bege mig ut på en liten morgonpromenad och sen köpa frukost.

KAFFE KNÄCKEBRÖD OCH KESO ! mums ....

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0