pics

skulle vara lite snall mot alla dar hemma nu och ladda upp bilder fran resan pa facebook, har ca 700 som inte lagts upp an , visst ALLA ska ju inte upp direkt men vissa vagar man ju visa allmanheten i alla fall ;) men internet ar skiiiit seeeegt!! aaahh... aja...idag har jag inte sa mycket roligt att beratta, jag spenderade nagra timmar pa stranden, det var jatte skont idag med harlig vind och svalkande hav. imorgon ska jag dock skippa stranden, kanske drar dit och badar en svang pa eftermiddagen men innan det ska jag pa utflykt :) jag ska se massa sevardheter. att vara pa stranden 4 dagar till kommer gora mig rastlos sa nu ska jag ut pa aventyr. ska bli riktigt trevligt ! 08.00 bar det av i morgon mot big budda osv...

nu ar det 4 dagar kvar.....nervoooos!!


min dag :)


over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0