sista lediga dagen !!!

jag var helt förstörd igår kväll och allt kändes bara piss ! helt depp, ensam, frusen och allt, verkligen ALLT kändes meninglöst. jag var meninglös...funderade på att bara krypa ner i sängen och bara försvinna.

MEN jag tog mig i kragen, helt oväntat sådär, sminkade över det söndergråtna ansiktet, satte på favorit musik, tog en värmande drink och tog på mig party klackarna och drog ut ! och vilken kväll det blev..här var det klackarna i taket för hela slanten. Harrys i karlskrona är värsta partystället ju ! jag blev helt chockad, och alla dessa trevliga människor jag mötte :) massa glada ansikten som välkomnade mig hem med kramar och fina ord :) det värmde verkligen. nu känns det åter igen mycket bättre att vara tillbaka i svea rike ! hurra hurra..jag är verkligen så fruktansvärt glad att jag inte deppade ihop totalt igår och bara gick och la mig i stället...

halv 7 kom jag i säng idag på morgonen, och halv 9 slog jag upp mina två blå igen och var pigg som en lärka..jösses! jag fattar det knappt. men jag har varit i full gång sen jag hoppade upp. städat, diskat, handlat, förberett lite grejer inför jobbet i morgon, lagat lite käk ( eller lagat och lagat, mackisar med ketchup hehe det får blir något finare till kvällis i stället :) ) nu slötittar jag bara lite på tv och känner mig rastlös men ändå inte på ett såntdär panikartat sätt som jag brukar känna det är ju trots allt söndag. då ska man faktiskt bara vara..så det gör mig för en gångs skull inte så värst mycket att jag inte har fullt upp..men snart måste jag nog aktivera mig med nån ting även om det bara är att typ gå och handla lite mjölk eller nåt....

ikväll blir det nog film och mys i soffan och tidigt i säng. i morgon är det första dagen på jobbet på 5 månader! hurra hurra..njaaa..kanske inte. men kan ju trösta mig med att det bara blir 4 timmar :) mjukstart..fast start tiden kanske inte är en mjukstart precis, runt 5 snåret i morgon på morgonen ska jag vara på plats..aja..den dagen den sorgen :)

nu ska det njutas av ledighet in i det sista !!!!

tjingiis


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0