vi som gjorde det igar :)


assa jag hade sa sjukt kul igar med ganget har ovan ! :) vi borjade med kak och ol pa en svensk restaurang sen blev det mer ol och drinking games pa killarnas rum..sen gjorde vi patong osakert hela natten lang..det blev pingpongshow som var helt galen ( och nu snackar vi inte direkt pingis har inte , aven att det var pingisbollar inblandade i leken), shottar inne pa grabbarna grus och massa svettig dans! sen kylde vi ner oss inne pa nan Ice bar som vi hittade..det var svin kallt dar inne men sjukt skont :) idag har jag spenderat nagra timmar pa stranden, mar forvanansvart bra med tanke pa olkonsumtionen igarkvall men det ar ju bara att tacka :) ikvall ska jag nog shoppa lite..finns sa jakla mycket har sa jag blir helt tokig! tjejerna drog till Bangkok idag sa nu ar jag sjalv fram tills i morgon da jag ska mota upp anna och lina i Khao Lak :) nya aventyr vantar... har dock bara 9 dagar kvar nu och jag vet att det kommer ga sjukt fort..jag ar jatte nervos! snart sitter jag pa flygplatsen.....

blev forresten ingen tattuering igar..och jag ar faktiskt glad for det..tattuera sig med massa ol i kroppen ar inte min grej..ska jag lagga mig under nalen ska det vara i nyktert tillstand och ordentligt gjort :) men sara och ditte drog till med varsin, blev faktiskt jatte fint  :)

na nu ar det dax for en dusch innan shoppingen !!

later !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0