vingliga ben..

igar dampade jag angesten over hemresan med ol..skulle bara ta en, slutade med att vart bord bestallt in 12 liter..hahaha ! josses...och det var inte en endaste kotte ute pa stadens gator forrutom vi vid vart bord vid ol taltet utanfor Mcdonalds..haha..men kul var det :)

idag kor jag med shoppingmetoden i stallet. har kopt mig varldens finaste ring som gjorde mig lycklig for stunden. sen har det blivit lite annat smatt och gott :) i morgon drar Lina och Anna till koh tao och jag ska till Phuket. jag ska ge mig pa att aka lokalbuss och sedan byta buss i phuket town och ta mig till Patong..josses. men det finns inget annat satt att ta sig har i fran om man inte tar taxi, det tar typ 1 och en halv timma men det kostar skjortan sa nu ska jag alltsa ut pa aventyr och prova thailandarnas bussar.haha..kan ju bli intressant. lar ta mig ca 3-4 timmar att komma fram men det ar det vart, mer pengar till shopping ;)

nu ska vi hem och packa vara vaskor! upp med tuppen i morgon !

over and out

~L.E

Kommentarer
Postat av: frida

ååååh vad det ska bli kul o se vad shoppingsessan har köpt:) btw så e jag din hela kvällen nästa lör:) LÄNGTAR!!!!

2010-03-18 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0