why do all good things come to an end..

igar var ingen bra dag...jag vaknade helt pa fel sida..jag hade typ mardrommar om jobbet. alla cheferna var jatte sura, jag var tvungen att jobba 7 dagar i rad och ingen var glad att se mig...nagon som har jobbangest??!! hhmm..aja i vilket fall som hellst sa var jag pa jatte daligt humor nar jag slog upp mina tva bla igar..kan vara pa grund av drommen vad vet jag..tog mig till stranden dar det inte hande sa varst mycket, nagra gamla gubbar med sina ''thaiflickvanner'' plaskade i vattnet och allt var i sin ordning. pa kvallskvisten blev det lite shopping.inget markvardigt. thaimodet ar ju inte det senaste sa jag antar att jag kommer ga loss i affarerna som en tok nar jag val kommer hem..var och sommarklader har kommer jaaaag !! :) nar jag kom hem pa kvallen och skulle sova kom min forsta grat attack...dom spelade Big girls dont cry pa MTV och jag kunde inte halla tillbaka tararna...jag bolade och bolade och tankte pa hela min resa och vad som nu vantar...jag ar verkligen jatte nervos over att aka hem. lite radd. kanns ju jatte konstigt..nu har jag lixom restrunt till platser jag inte har haft en aning om och inte kannt en endaste person och det har inte rort mig i ryggen men nu nar jag ska resa hem till tryggheten, nara och kara, min lagenhet och min vardag DA ar jag nervooos....det ar nagot fel pa mig... ;)

idag har i alla fall humoret varit pa topp :) vaknade pigg som en larka och drog till stranden dar jag har njutit till fullo..darefter blev det en laaaang dusch med harinpackning och skrubb. sen begav jag mig till en skonhets salong och fick massage, manikyr och pedikyr for 155kr !! yes ni horde ratt..josses sa billigt !! jag har inte varit sa har fin pa hela resan, jag som lixom har gatt runt i mjukisklader, osminkad och tvattat haret var tredje fjarde dag..hehe...nu skiner det om mig och jag har tagit pa mig en ny klanning och smink kvallen till ara :) ska snart ut och kaka en pizza och ta mig ett glas rott..finns det pengar kvar sa blir det en glass oxa ;) sen kanske det kommer fallas en tar eller tva...usch vad barnslig man ar..hehe...aja....

07.00 plockas jag upp imorgon sen bar det av till malaysia. dar ska jag sitta i 11 underbara timmar pa flygplatsen..hurra hurra :) va kul jag ska ha..hehe..kanske hors da :) sen flyger jag vidare mot amsterdam och ar sen om allt gar som det ska pa svensk mark runt nio tiden pa torsdag morgon !! NERVOOOOOS... :)

see ya!!

over and out


min vardag ;) men snart blir det andra bullar for froken eriksson..hehe


finkladd kvallen till ara :)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0