3 byten..

Idag har jag skrapat ihop 9 timmars jobb, direkt hem för klädbyte. bytte uniform mot träningskläder och spenderade sedan 2 svettiga timmar på lokomotion, stepstyrka och bodybalance blev det. idag njöt jag verkligen av träningen och i avslappningen i slutet av bodybalance passet fick jag ett pirr i magen när vi fokuserade på andning och närvaro, kände mig nästan lite kär. inte kär i någon speciell men typ kär i tillvaron! lovely. träning is the shit :)

nu har träningskläderna bytts mot pyjamas och jag har gottat mig i soffan med omelett, knäckebröd och keso. är proppmätt och ska sitta uppe någon timma till innan det blir sängen. vill egentligen se desperate houswives kl21 men i morgon ringer klockan 03.30 så jag är lite kluven..grejen är den att jag tackade ja till att jobba extra på torsdag på min lediga dag så jag kommer lixom inte få så mycket sömn denna veckan, fredag är det jobb, lördag lika så och söndag ska jag och Frida ut på ett litet äventyr, nästan lite välgörenhet kan man kalla det..välgörenhet för min plånbok och andras lika så..berättar mer när det närmar sig..well well vi får se hur länge jag sitter uppe, tanken på att inte få sova som man vill förren på måndag kan kännas tung även för den piggaste ;)


behöver jag tillägga att jag idag saknade dagar som denna ?! pissväder..
gåshud i slutet av Maj är INTE okey...jag blir så trööööött , ge mig sommar!!


over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0