återställer kroppen

jag bara läääängtar till lunchspinningpasset jag ska gå på vid elva..kommer bli pest och pina men då ska jag svettas ut alla gifter och ångest jag samlade på mig under lördagen och gårdagen..hehe. jag mår väl kanske inte helt kalas idag har jag märkt nu..frukosten gav mig magknip och jag känner mig lite yr då och då...urk...

har precis deklarerat och hällt i mig massa resorb ( hoppas det hjälper kroppen att bli normal igen) nu ska jag ner i tvättstugan. har 4 maskiner att tvätta idag. mest träningskläder, handdukar, sängklader och underkläder...suck !

sen blir det alltså spinning, sen lunch med Angelina och kanske träffa Frida med favorit flickorna Agnes och Hilma :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0