awesome day !

jag är så fruktansvärt glad att jag var ledig just idag! äntligen har vi haft solsken. jag , frida och småtjejerna började i lekparken men när tjejerna tröttnade blev det promenad för att sedan avsluta med en svalkande kall ramlösa medans dom små fick mat.

nu på kvällskvisten har jag spenderat 2 härliga timmar på lokomotion, lite segt att komma igång efter som jag körde slut på kroppen igår men när det väl lossnade efter uppvärmningen gick det åter igen kalas :) dagens pass var stepstyrka och sen bodybalance. efter det skulle jag egentligen ut på en promenix med Sophie men hon hade huvudvärk så den blev inställd, skönt tycker jag för jag är helt slut som artist för dagen! nu käkar jag fruktsallad, det enda jag blev sugen på efter träningen. det är så fruktansvärt tråkigt att fixa käk till sig själv.suck.. aja fruktsallad blev det och sen har jag faktiskt lite efterrätt, några lakritsbitar, känner att jag behöver något salt också :) smaskens..

imorgon är det jobb..inte jätte sugen men mer sugen än vad jag var förra veckan när jag jobbade kvällar i alla fall! det ska nog gå bra..det är ett långt pass men när morgondagen är över så är det bara en dag kvar att knega sen bär det av hem till vetlanda :)

nu inväntar jag dom desperata hemmafruarna på femman :)

härlig dag !

god kväll

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0