bilbana is the shit

I värsta motvinden traskade jag ut till leklandet efter ett gymbesök och det var värt all möda och allt besvär. när man ser dom små liven ( Hilma och Agnes) så blir man ju helt lycklig och såklart när man träffar lilla Frida också :) Vi spenderade 3 timmar där ute bland bollhav, bilbana , russekanor ( vet att det inte heter så men ni fattar ) och kaffekoppar. tjejerna trivdes men roligast hade nog jag och frida där i våra elbilar på bilbanan..hehe..det gör vi om snarast tycker jag :)

sen fick jag skjuts in till stan där jag hämtade en liten matlåda som angelina hade gjort till mig. Hon och Claes skulle äta thaigryta igår med rödcurry och kyckling med grönsaker men Claes strupe höll på att brinnaupp och det var lite väl starkt även för Angelina, hon hade visst lyckats slänga i lite mycket curry, så hon ringde och frågade om jag ville ha det i stället :) javisst, gött att slippa laga mat lixom..och guuuud så gott det var ! inte alls för spicy, det var perfekt ! mums...tackar tackar :)

sen blev det träning i vanlig ordning och jag tog ut mig ordentligt och svettades floder i 1½ timma. nu har det blivit dusch, käk, anna anka och snart sängen..jobbar en konstig tid i morgon. 18-22 inte många timmar så det blir ju gött! värre blir det på fredag, 12-22 bläääää...hoppas på lite bättre väder inför morgondagen, ösregn och åska bjöds det på denna afton..urk! undra om man kommer få sova i morgon förresten? eller kommer knäppgökarna där nere på gatan väcka mig igen 5.30, åååhhh, jag vågar inte ens tänka på det. dom gick nyss hem för dagen så nu är det tyst, ääääntligen! det var så jäkla skönt när regnet öste ner innan idag, där låg dom på alla fyra och jobbade.HAHAH !! kan ni ha...så går det när man väcker fröken Eriksson lite väl tidigt en ledig dag och för ett fasligt liv !

det var min dag det

natt i natt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0