dagens i-lands problem

okey nu har jag rensat, sängt, plockat i lådor, burit upp på vinden, vikt, hängt och planerat..men ändå så får jag inte plats med sommarens kjolar, klänningar och kavajer !! gaaahhh...tokig blir man. jag som tyckte jag planerade så bra men icke. och alla kläder som nu ligger i kartonger uppe på vinden, vad gör man med dom?! vissa har ju till och med prislappen kvar ! åka ut och ställa sig på en loppis vore ju en kalas ide men det kräver tid och planering och undra om man når ut till rätt målgrupp där? aja nu ligger det på vinden i väntan på bättre tider...två plagg har jag i alla fall hittat som jag ska skänka Frida ! kommer passa tusen gånger bättre på henne än mig :) sen har jag några till plagg som jag funderar på att skänka till någon av mina nära och kära..

nähä om man kanske skulle försöka knäcka nöten om vart jag ska lägga klänningarna, kjolarna och kavajerna!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0