den blomstertid nu kommer lallalllaaalaalaalaaa

♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är
förstor. ♫ Då valkar bara sväller och celluliter gror. ♪ Generande
behåring,.....lyftsfram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar
boring, vi stannar inomhus. ♪De krav som sommar´n ställer, förstör
vår ledighet.♫Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. ♫Fast
...
.....vem vill motionera, .....när man .....kan sitta still. ♪ Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till♪





jag har inte kommit ut på min promenad än, fastnade på facebook :) där jag bland annat fick syn på denna vackra sång...haha klockren tycker jag !

fick typiskt nog också nyss ett megafestsug! kände mig rätt död efter jobbet men nu känner jag att jag hade tyckt att det varit skönt med några glas..well well..jag ska traska iväg och köpa mig något sött i stället och gotta mig i soffan ikväll , det är inte heller fel :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0