det blev tvillingar igen !

jag är hungrig men inte sugen på nåt, det brukar ju normalt vara tvärtom när det gäller mig ;) har ingen aning om vad jag ska stoppa i mig ikväll. något nyttigt är det i alla fall som gäller trots att det är lördag! när jag kokade ägg innan idag förresten så var ett av äggen ett ''tvillingägg'' igen! nu har jag haft 3 st tvillingägg i samma förpackning!!jösses... vad har dagen mer bjudit på då? jo en kaffe med anna, lite spring på stan, sen fick jag träningsabstinens här hemma och satte på rock i högtalarna och tog fram mina hantlar och körde ett pass rygg och armar här vid spegeln i hallen..jag är knäpp! hehe...sen gick jag ut för en sväng frisk luft och träffade då Sophie så jag följde med henne och handlade och följde henne hem innan jag traskade vidare på min låångpromenad! nu är jag hemma och lite rastlös..blir kanske filmkväll hemma hos jonatan och frida annars får jag väl göra ett försök själv här hemma att kolla på film men det vet vi ju redan hur det kommer sluta...jag lär somna efter 30 min eller nåt..hehe...




ha en trevlig afton!

~L.E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0