det går bra nu

sakerna inför söndagen är nerpackade..hoppas vi får med allt i Fridas bil till loppisen. hade mer kläder än jag trodde, hälften är riktigt bra och fina men den andra hälften är gamla linnen och t-shirtar och sånt trams som jag ska sälja för 5-10 kr..bättre än inget i alla fall. skönt att bli av med det men vissa grejer blir jag verkligen förvånad om jag får sålt.men man vet ju aldrig. lika bra att testa lixom. har ju verkligen inget att förlora!

har även hunnit med att städa undan det värsta. ska diska lite med nu tänkte jag. present till mamma är också fixat, det blev en tunika från Kappahl och i morsdagpresent blev det 2 trisslotter. det får duga. hoppas nu det kommer fram med posten som det ska tills på fredag!

spenderade lite tid på stan med frida och hennes sötlökar Hilma och Agnes också, vi var i lekpark och sen lunchade vi ihop :) tjejerna blir 1 år nästa vecka (!) helt sjukt vad tiden går..

nu kom jag på ytterliggare en sak jag skulle göra idag, betala räkningarna.det får jag ta tag i nu innan disken. sen blir det träning och promenad med Sophie om jag har några krafter kvar..sen har jag gjort allt som jag hade på min ''att göra lista'' :)  hej vad det går !!

later


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0