dragit hej vilt

oj som kortet har dragits idag ! nya jobbskor ( inte så perfekta som jag önskade men dom får duga sålänge tills jag hittar dom rätta) , nya träningsskor som jag redan ÄlSkAr, lite nytt smink och en ny kavaj. kavajer har jag blivit helt frälst i på senaste och redan införskaffat 2 denna månaden!  hoppas temperaturern håller sig över 10 grader så man kan använda dom bara..kom nyss hem från stanspring och kaffe med anna och har nu avnjutit en smarrig middag med grilladkyckling, keso, soltorkade tomater och oliver ! mumma..tänk att jag lärde mig käka oliver för kanske 2 veckor sedan när jag och frida hade ost och kex kväll, nu är jag besatt. hehe..det var ju lika dant med keso, det gillade jag inte för ca ett år sedan, nu kan jag knappt leva utan det :)

nähä här kan man ju inte sitta och uggla, snart börjar kvällens träningspass. jag går ut hårt ikväll. hoppas jag överlever. det blir 1 timmas pump och 1 timmas bosu. känns svettigt och en aningens tungt men med mina nya superduper skor klara jag allt ( försöker jag intala mig själv för att det ska kännas lättare) nu kör vi! hejja...



min nya bästavänn:)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0