en solskenshistoria

Folk går ut och rastar sina hundar på morgonkvisten, jag rastar mig själv..hehe.. idag var morgonpromenaden helt underbar. tänk vad lite sol kan göra :) när jag solg upp mina två blå vid sju tiden skuttade jag verkligen upp ur sängen när jag såg de stora gula där ute!! den har varit efterlängtad. resten av dagen ryktas det om moln och kanske lite regn, hoppas dom har fel, det har ju hänt förr med väderprognoser, speciellt här på kusten. förhoppningsvis håller sig molnen borta för jag och Frida ska spendera dagen i lekpark med Agnes och Hilma !

Fantastiskt skönt att vara ledig idag !
Det är min tur nu, vinden har vänt ;)


ska man kanske synda lite och inviga glassiären idag? :)


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0