gick lite snett...

oj oj oj...ack sicken jobbig dag det var igår. jag tog mig från sängen till soffan sen blev jag liggandes där till sju tiden på kvällen då jag kramade toalettstolen en sväng, sen blev det soffan och sen sängen. ingen lyckad söndag, lite mer lyckat i lördags hehe.. nu blir det dock ingen alkohol för fröken Eriksson på braaa länge. och det sköna är att Frida och Sophie känner lika dant! :)

idag är jag ledig och det kunde inte bli bättre. om jag skulle jobbat hade ångesten varit total! idag ska jag ha lite rehab men promenad, käk och träning..sen är jag back on track så kör vi nya tag i morgon men hälsosam kost och motion :)

det fanns dock en bra sak med gårdagen. jag har varit anställd i 3 år på mitt jobb nu så där fick jag en liten löneökning med runt 3500-4000 kr. det är inte fel inte.. :)

nu ska jag deklarera ! sista dagen idag mina vänner, glöm inte det !!



eftersom jag inte kan lägga in bilder i datorn från helgen bjuder jag på en gamal från
jamesbondgalamiddagen vi var på för några veckorsedan... Jag , Frida, Angelina och marianne.


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0