hoppas hoppas

nu när jag fick se detta hoppas jag verkligen att jag får fler biobiljetter från jobbet !

Sex and the City 2, den har premiär 27de maj!

Frida Nylin, du är här med bjuden på bio så fort filmen kommer hit till karlskrona :) jag hoppas vi kan hitta nån dag när du är barnfri så vi kan ha tjejkväll med mat och film. biobiljetterna har jag i min hand !

sen såg jag detta

30 juni - The Twilight Saga: Eclipse !!

Det lär jag ju inte heller missa!! :)

och

7 juli - Shrek: Nu och Föralltid

kan ju också vara trevlig att se :)

så mina biobiljetter kommer utan problem komma till nytta ! wiihoooo


TOPPEN som min idol Maria i hollywoodfruarna hade sagt, hon är ju helt lovely ! jag skrattar så fort hon öppnar munnen, måste sluta nu för nu är hon på tv igen :)


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0