inte mig lik

jösses så trött jag har varit idag ! jag förstår inte riktigt för jag tycker helgen i vetlanda var ganska lugn för ovanlighetens skull. lördagen börjades i och för sig ganska tidigt med en golfrunda tillsammans med pappa kl 7 på morgonkvisten sen blev det fika på stan med Ida Frida och anna, kollade på fotboll och eftermiddagen spenderades hemma hos anna och Erik där vi grillade fläskfile, kycklingfile, halloumi ost och hade klyftpotatis, sallad med fetaost, tzatziki, vitlöksbröd och beasås till , mums ! och några kalla öl såklart ;) en riktigt härlig afton..

sen kollade vi på fotboll med grabbarna i bowlinghallens ''sportbar'' där jag försökte få ner en öl, utan resultat. jag mådde inte helt hundra..hade haft illamående sen eftermiddagen och det släppte lixom inte riktigt helt..när vi sedan begav oss ut till hotellet så köpte jag ytterligare en öl men inte heller den fick jag ner..lite konstigt. anna och jag gick hem vid halv ett tiden och när jag kom hem stupade jag i säng men hade problem med att somna för jag mådde så illa och jag hade lixom bara druckit 4 öl på hela kvällen (!)...jag slocknade men vaknade igen kl 3 på natten och spydde som en gris :) hehe.. ingen aning om varför!

söndagen blev det inte många knop gjorda. jag och Ida åkte och handlade frukost som vi åt på balkongen, sen somnade vi i hennes soffa när vi kollade på sommarkrysset..helt slut var vi! sen åkte vi till Maxi igen för att handla middag, då tog vi en fika men kaffet piggade inte upp så värst mycket. så hela gårdagen var vi helt sega, vi börjar bli gamla,jag klarar lixom inte ens en utekväll till kl 00.30 pinsamt ju ;) det blev potatismos med korv hemma hos Ida sen bar det hemmåt för min del. buss och tåg och buss igen. kom hem kl 9 och var tröttare än tröttast.

idag har jag också varit superseg..vart tog all min energi vägen??!! tog mig ut till wämöparken och mötte upp frida med knoddarna, vi har lekt i lekpark och promenerat lite. nu ska jag snart ut och gå en sväng igen med Sophie. vi är egentligen inte sugna men vi ska ta oss i kragen, man kan ju inte sitta inne och glo! och en extra promenad skadar nog inte efter denna ''svull helgen'' hemma i vetlanda! ikväll blir det 2 timmars träning också..kan behövas kan behövas. kommer bli jobbigt men det ser jag faktiskt fram emot!

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0