inte som en vanlig måndag

idag bar det av kl5.38 ner till malmö för utbildning. vi kom ner till malmö 35 minuter försent på grund av strul i tågtrafiken..aja det gjorde inte så mycket, trots detta var vi klara med kursen 30 minuter tidigare än planerat :) så i stället för att komma hem 20.22 kom jag hem 19.22 :) det tackar vi för!!

hade en trevlig dag nere i malmö, utbildningen var inga konstigheter, kunder redan det mesta som hade med vår handdator (den vi säljer biljetter med) och biljetter att göra, vi hade fint väder, fikade frukost, gick och lunchade sen blev det tårta till kaffet för vi har gjort så bra resultat på jobbet nu i alpril månad så dom bjöd alltså på lite sött och en present som jag inte har hämtat än, antar att det är biobiljetter men det är ju aldrig fel :) så om någon är snäll där ute så kanske jag kan bjuda på ett biobesök eftersom jag fortfarande har 2 st kvar sen sist vi fick på jobbet...

kom nyss hem från en promenad, härligt väder ute ju så jag tog mig lite frisk luft, och jag missade träningarna idag :( men det sägs ju att en vilodag kan vara bra ibland (även att det ger mig damp) så det fick bli en träningsfri dag denna dag eftersom jag kom hem så sent, en bra anledning till att köra dubbelt i morgon i stället ;) lite frisk luft blev det i alla fall och nu ska jag kolla på hollywoodfruarna sen blir det sängen. 03.30 ringer klockan då är det dags att tjänstgöra igen ! slutar 8.40 och hörde att det ska vara strålande sol så det känns ju TOPPEN ! :)

god natten !

~L.E

Kommentarer
Postat av: MAria Nilsson

Vassego! ;-)

2010-05-11 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0