Its Over, Sooooo Over!

asså vad är det som händer?! nu såg jag på vädret att dom hade haft 27 grader och sol (?!) idag uppe i norra sverige, vad har vi här nere i söder? jo, regn och typ 14 grader..hurra hurra ! skumt...

aja..nu ska jag inte hänga läpp här, jag är gladare än gladast! äntligen är jobbhelgen över! den som har fått mig att se rött i 4 dagar ! jag har kämpat med spydiga personer utan biljett, pengar och legg, aspackade ungdomar utan biljetter och idag väsktjuvar som var beväpnade med kniv ! ja tacka vet jag mina morgonpass..och morgon är det enda jag ska jobban nu framöver..visst det blir sega tider nu till sommaren och vårt nya schema som 6-16, 7-17 och 9-19 men hellre det än att hålla på med dessa idioterna på kvällstid i alla fall..

den kommande veckan jobbar jag bara onsdag torsdag och jag förtjänar det verkligen , så det så :) detta kastar jag nu i ansiktet på er som har varit lediga torsdag fredag lördag och söndag ;)

bed time next

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0