jisses

hur ska jag hinna allt?! varför sa jag JA till att jobba extra i mogon? jo, pengakåt som man är så kan man ju inte missa ett 9 timmars knäckepass. well well jag jobbar ju hellre extra nu än i sommar när det är varmt och skönt i alla fall.idag är jag färdigjobbad för dagen. mycket skönt, mindre skönt var det när klockan ringde 03.30. jag får skylla mig själv att jag satt uppe och kollade på desperate igår kväll men det var ju bara sååå spännande :)

idag ska jag försöka hinna med att rensa på vinden, jag och frida ska nämligen stå på loppis tidigt på söndag och sälja lite ''skräp'' ( jag vet inte om man kan räkna klädesplagg och skor som fortfarande har prislappen kvar som skräp men det ligger i alla fall bara uppe på vinden och skräpar). lär bli en jäkla massa som jag ska släpa med mig. har ju faktiskt bott här i 3 år nu och lyckats samla på mig en hel del så det lär ju ta mig några timmar att fixa med detta..

sen ska jag försöka hitta tid och ork till att 

diska och städa

betala räkningar

handla födelsedagspresent till mammsen som fyller år på fredag

fixa nån morsdagpresent

och skicka grejerna på posten och hoppas att det kommer fram tills på fredag

träffa Frida och dom två små söta och gå en runda på stan och njuta av solsken

och till sist träna....

just det ja, en promenad med Sophie efter träningen har jag visst lovat också..

har jag tatt mig vatten över huvudet nu?! aja...jag presterar alltid bättre under stress faktiskt :)

ja nu är det inget att be för, jag har lixom ingen annan tid i veckan att göra dessa saker.. i morgon är det som sagt extra jobb och träning sen är den dagen slut. fredag är det jobb, sen ska jag kolla på balen och sen blir det sex and the city med frida på kvällen.. lördag är det åter igen jobb hela dagen och sen ska jag ut på middag på kvällen och vips, sen är det söndag ! !

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0