lite typiskt va..

idag hade jag sovmorgon. 7.10 ställde jag klockan på igår..vad händer 5.45? jo då börjar arbetarna här nedanför jobba för dagen och gräver med stora maskinen precis nedanför mitt fönster. detta har pågått nu i typ 3 veckor ! kan dom bli klara med den där jäkla ombyggnaden av gatorna i stan snart eller?! dom slutar efter tio på kvällen och börjar lite innan sex varje dag..nu är det såklart tyst så dom har väl frukost nu...jag ska ge dom onda ögat när jag går för bi och säga MORR !!

och eftersom man ska jobba idag så är det ju såklart klarblå himmel och sol...

men jag är inte bitter..jag ska ner till malmö och ha två timmars rast ! det är aldrig fel :)


ha en bra dag mina vänner

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0