nej nej nej

sjuk är det sista jag tänker bli men med tanke på gårdagens huvudvärk och hur kag känner mig idag så är jag lite orolig. har inte feber men känner mig sån i kroppen, lite ''rosslig'' i halsen och lite lite liite täppt i näsan.. får väl skylla mig själv efter lördagnatten när jag tyckte det var tillräkligt varmt för att springa runt i kavaj vid 3-4 tiden på morgonen..det kändes ju varmt och skönt med antar att det i sjäva verket var svinkallt...

jag har inte varit riktigt sjuk nu på över 3 år och vill helst slippa det nu också..men sist jag kände såhär gick jag och tränade och sen så försvann det, lika dant gången innan dess. så nu kör jag samma metod. svettas ut skiten och hoppas på det bästa ! ska dock inte köra slut på mig, för då kanske man blir jätte sjuk. är dubbelbokad ikväll men ska gå på det första passet och sen känna av formen, känns det bra är det ju bara att fortsätta med nästa pass och vara glad :) hoppas

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0