och ikväll ?

nu sitter jag här i soffan och har en löprunda kl 6 i morse och ett 10 timmars jobbpass i ryggsäcken...

måste erkänna att jag är lite sliten..eller helt okey i sinnet men kroppen är lite halv trötter..har ingen aning om vad jag ska hitta på i kväll...jag är ledig i morgon ( förrutom att jag och frida ska till loppisen tidigt på morgonen) , solsken ikväll, lönehelg och singel i mina bästa år. kan man verkligen bara sitta hemma en lördag då? middag med frida och sophie blir det i alla fall inte.vi slår nog klackarna i taket nästa helg i stället om inte jag drar till Gbg då men what to do ikväll ??!! som vanligt får jag panik och blir rastlös som få när jag inte har några planer...

promenad i solskenet får det väl bli en sväng så länge annars börjar jag klättra på väggarna ( jösses, jag har bara varit hemma 30 minuter, hur ska jag överleva kvällen...)...

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0