promenera mera

det fick bli ytterligare en promenad i brist på annat efter disken och städningen, kom verkligen inte på något att göra.. sen gick jag och handlade en enligt mig lyxmiddag till mig själv. soltorkade tomater, oliver, haloumiost och grönsaker! mums.. sen var det bara en timma kvar till jobbedax som jag tänkte spendera i soffan men då ringde Sophie och frågade om vi skulle ut på promenad, jag tvekade men hoppade sedan i promenadskorna för tredje gången denna dag..ja vad ska man annars göra en röd dag?! nu har jag rast i kristianstad, 2 jobbtimmar kvar sen slutar jag för dagen. lättförtjänta pengar. men imorgon blir det som sagt tuffare...aja..den dagen den sorgen!

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0