rötjut

Efter 10 timmars jobb så kan jag nu sätta mig i lugn och ro i soffan med ett glas rött ! snart kommer min personliga stylist hit med locktång, smink och 5 klädbyten samt skor i alla dess färger och former :) lovely ! ingen stress eller panik i garderoben här inte..taxin kommer och plockar upp mig om 1 timma så jag kommer i tid till Sophies fest! sen är det bara att köra all in.......


mm eller inte...får nog sätta lite fart här. ska rota igenom garderoben, försöka fixa håret utan att behöva tvätta det, kolla upp bussar och försöka vara hos Sophie innom närmsta timman.goooood luck !! eh.....

ett glas rött ska väl göra susen hoppas jag...skål....


vi  ( bland annat) ska pimpla vin ihop ikväll :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0