säg omelett :)

tillslut fick jag plats med alla kläder här hemma men det lär bli stökigt snart igen eftersom jag fick stuva in allt så det knappt gick att stänga dörrarna.så när man öppnar så kommer typ allt trilla ut igen..well well! nu vet jag vart jag har allt i alla fall och det är organiserat i färger och vinterkläderna är uppe på vinden! skönt för nu vill jag ha sol och värme!

värme fick jag på lokomotion innan idag. skulle gå på bodybalance som är ganska lugnt. det passet är perfekt att köra på söndagar eftern en hård jobb och träningsvecka.man sträckerut kroppen och gör den mjuk, kör lite styrkedelar också så man hittar sina muskler långt där inne bakom massa annat ;) men i slutet kör man mycket avslappning och meditation som är helt lovely......

MEN idag kom inte instruktören så passet blev inställt :( jag fick snällt traska ut i gymet för hem ville jag ju inte gå när jag hade tatt mig dit. så det blev en halvtimma på roddmaskinen innan jag körde igenom axlar och rygg. inte var dag jag är på gymmet och pumpar inte :) jag brukar ju svettas inne på något utav passen istället men nu efter dagens träning blev jag lite sugen på att börja lyfta lite skrot där nere bland vikterna igen nån gång i veckan :) det enda är att man verkligen måste vara sugen på det när man väl gör det annars finns det riskt för att man blir lite lat och kanske inte tar i ordentligt, det gör man ju i alla fall alltid när man går på något pass för där har man ju en instruktör som står och skriker på en att röra på arslet :)

blir mycket om träning nu här i bloggen, vet inte riktigt hur kul ni tycker det är att läsa. detta är ju inte direkt någon livsstilsblogg men börjar nästan bli det..hehe..detta är väl en blogg i dagboks form där jag skriver vad jag har presterat under dagens timmar och just nu är det mycket träning som gäller och då blir det ju det jag tjatar om :) men på helgerna ibland så kan det ju slinka in något kul innlägg om mina nattliga bravader ;)

när jag skulle hem gick jag en liten omväg så jag fick lite motion också och frisk härlig luft, det blåser ju inte så farligt idag så nu kan man ju vara ute i alla fall ! här hemma sen skulle jag göra mig en liten omelett för att fyllapå musklerna och detta börjar nästan bli lite tråkigt det här med mina ägg för nu blir jag inte förvånad längre när det ploppar ut 2 gulor i stället för en..... det var precis vad som hände nyss med mina två ägg.. så ytterligare en gång blev 2ägg=4gulor :) hur är det möjligt?! nu blir jag nog mer förvånad i fall det bara är en gula...

nu ska jag plocka fram lite kläder tills i morgon. då ska jag inte jobba som vanligt och bara hoppa i uniformen, nej, i morgon ska jag ner på utbildning i malmö med jobbet. åker 5.38 så jag vill inte stå där i morgon och försöka få ut det som ligger längst in unders bland alla plagg tidigt i ottan... kommer hem 20.22 så det blir långa dagar när man ska hela vägen ner till malmö på utbildning..aja..det händer ju inte så ofta och jag får ju extra betalt i alla fall, det är ju gött det :)

slut för idag , tack för idag..


~L.E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0