sex laxar i en laxask

här ligger jag som en död sill i soffan.. 8 lite halvt snoriga timmar på jobbet tog jag mig igenom och sen rusade jag hem och byttekläder och slängde i mig 2 ägg som jag kokade i morse och traskade iväg till gymmet. körde 1 timmas funktionell träning ( styrka, skit jobbigt) och avslutade med lite kondition i form av aerobic 1 timma. nu är man slut som artist och näsan är täppt så jag kände ingen smak när jag käkade innan..hur tråkigt är inte det då?! ååhh...sååå drygt. annars känner jag mig frisk, hade massa energi på träningen och var stark precis som igår, så sjuk är jag inte. bara näsan som är dryg! försvinn !!

nu kollar jag på något program om kungafamiljen på tv 4. ganska kul. drottningen var grymt vacker och faktiskt riktigt snygg när hon var ung tycker jag ! kungen lika så ;)

 
så fina så :)

snart blir det god natt för min del kära vänner..over and out!

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0