snuskigt !

idag har inte varit en vanlig fredag. fredag för mig brukar oftast innebära shopping och lunch eller fika på stan! idag byttes det ut mot att skura golv, torka lister skåp och hyllor samt att städa toaletten, snuskigt som min mamma hade sagt! ja inte så speciellt kul men snuskigt är väl fel ord, det tycker jag har en annan innebörd som inte alls har med att skura toaletten att göra ;) nu är i alla fall lyan skinande ren, lite disk och lite kläder här och var men jag har ju en hel ledig helg på mig att fixa det..

har precis käkat omelett, I looove ! med tomat och lök i och så klart massa salt och peppar! perfekt att käka nu innan jag ska iväg och träna. äter jag lite mer ''tung'' mat som pasta eller en stor köttbit blir jag så mätt och känner mig otymplig och får håll. men ägg och lite grönsaker är precis vad jag klarar av och nyttigt är det med ! förresten, när jag skulle kläcka äggen i stekpannan så var första ägget ett tvillingägg !! hur ofta händer det då?! när jag sedan kläckte det andra ägget, jooo då händer det igen !! dubbel lycka. nu fick jag 4 äggulor i stället för 2. jag som ääääälskar gulan :) mums.. nu ska jag dra till lokomotion för core och spinning, kanske lite styrka ute i gymmet också om jag hinner..


gulligt och gott !


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0