the beach

denna dagen har varit så jäkla lång. egentligen inte längre än någon annan men den har varit seg på något sätt. har nog med huvudvärken att göra. det gick som tur var över lagom tills att jag kom hem :) sen blev det bodybalance en timma + en timmas bodycombat ! riktigt gött var det idag, hade massvis med energi att ta ut ! när jag kom hem satte jag på kanal 3 på tv i väntan på desperate houswives. programet som visades, uggly betty, spelades in i ett riktigt paradis. och jag tyckte jag kände igen mig.jag fick för mig att det var på samma strand jag och Ida var på , på bahamas..och vart tror ni det var?! jo Bahamas !! det bara måste varit samma strand :) ååhh som man längtar efter att åka ut och resa igen .....




Bahamas baby


godnatt där ute


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0