Toppen !

Jag vet inte om det satt i mina nya fantastiska träningsskor, huvudet eller musklerna men fasen så bra träningen gick idag ! 2 tuffa timmar men med superinstruktörer som gjorde det både jobbigt men skitkul på samma gång. nu har jag faktiskt gått ner mina extrakilon från resan och kan knäppa mina jeans och min uniform igen och är bara något kilo efter styrkemässigt mot vad jag var innan, snart är jag där :) nu vill jag inte på något sätt skryta men jag är faktiskt jätte nöjd för jag har gjort detta helt på egen hand trots att det kändes motigt efter ett uppehåll på 5 månader med alkohol och andra onyttigheter, det är ingen som har sparkat mig i baken för att jag ska börja träna igen, ingen som har dratt med mig på flera timmas träning, ingen som har sagt åt mig att pressa mig själv och lassa på mer vikter, ingen som har peppat mig när det kändes tungt och omöjligt där i början. jag bet ihop och visste att om jag en gång har lyckats träna upp mig så klarar jag det igen och nu är jag nästan där ! och kul har jag haft, jag älskar verkligen träningen, den får mig att bli glad på riktigt :)

nu kollar jag på hollywoodfruarna, dom ger mig också ett leende på läpparna :) synd att det ä sista avsnittet idag :( buhuu...

tack och adjö för denna dag !


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0