två små sockerbitar

vilken toppen dag. visst det började med att den kändes som någon slängt grus i mina ögon när jag slog upp mina två blå 04.20 men när sminket var lagt och jag hade hoppat i uniformen var jag pigg som en lärka och jobbet gick smärtfritt. när jag kom hem blev det en snabb frukost och sen traskade jag ut på långpromenad ut till Leklandet där jag mötte upp Frida och hennes små söta tjejer :) jag smälter ju, dom är sötare än socker och har precis lärt sig gå lite försiktigt !! längtar ju redan tills man får se deras söta små face igen ! efter lite lek, kaffepaus och mellis för tjejerna drog vi ut till Amiralen för att handla. Med varsin kundvagn och varsin unge kom vi 20 minuter senare ut ur affären med maten och utan några skrik och tårar :)

sen blev det lite spring på stan med Anna, fyndade en blommig skjorta på Gina, har egentligen lagt lite shoppingförbud MEN det var REA och den kostade endast 29 kr !! det kunde man ju bara inte missa ;) så om ni har enormt shoppingsug, dra till Gina och köp något billigt för att stilla behovet ! det var dagens tips.. efter våra ärenden på stan pimplade vi te inne på waynes, bra för en kropp som kändes lite stel och frusen..det gav mig energi att ta mig till träningen som jag var lite osäker på! bära eller brista tänkte jag...

hör och häpna så var jag idag stark som aldrig förr. eller det var väl att ta i men jag har nästan kommit upp i samma styrka nu som jag hade innan resan, konditionen är väl inte lika bra men den kommer väl den med så småning om..det blev till och med dubbelpass ikväll plus en långpromenad med Sophie efter det ! idag har jag varit flitig :) gällande förkyldningen som jag anar så känns det varken bättre eller sämre efter träningen. under själva träningen dock så kändes det j*vulskt bra :) hoppas jag vaknar upp pigg som en lärka i morgon. den som lever får se...

det var min härliga dag det ! nu ska jag sappa lite och försöka hitta något sevärd på tv..

ha en fortsatt trevlig afton där ute !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0