TyPiSkT

när jag kom till lokomotion så var spinactiviopasset inställt :( jag som var så sugen på att testa något nytt men det bjöds på ett vanligt spinpass i stället och det var inte helt fel det heller..spinning kan jag inte gå på för ofta, högst en gång i veckan..annars blir jag lite uttråkad, man sitter lixom bara där på sadeln och trampar..jag gillar när man lixom rör på heeela kroppen, kanske hoppar och stutsar lite också. känner mig lite fast där i cykeln men med en bra instruktör är ju spinning lovely ! som idag, svetten sprutade och jag var riktigt sugen på att spinna eftersom det var 2 veckor sedan jag satt på sadeln, gött !

på vägen hem passade jag på att gå en omväg för lite extra motion, pratade med mammsen som var så glad för presenterna jag hade köpt och tro det eller ej så hade hon varit inne på Kapahl i veckan och kollat på just DEN tunikan som jag köpte till henne och hon hade tänkt : en sån skulle vara en typisk sak som Linda köper till mig i present ! hur sjukt är inte det?! slog en signal till pappsen också som blev stolt över sin ögonsten när jag berättade hur mycket jag hade tjänat på loppisen idag! alltid lika kul att berätta för pappa när jag lyckats med något för han blir alltid super mega nöjd och glad ! då känner jag mig extra duktig :)

när jag nästan var hemma så ville jag verkligen inte gå in för vädret var så härligt, då mötte jag Johan och P.O som var ute och spatserade så jag hakade på dom en extra runda.. dom höll dock inte riktigt mitt tempo. jag minns att Johan var ganska seg när vi skulle promenera förr men inte såhär seg..hehe..men jag bet ihop, i stället för att klaga och sura som jag gjorde förr när han inte hängde med i mitt tempo ;) vi kunde bli riktiga ovänner under en promenad för jag kunde lixom inte förstå varför man släpar benen efter sig så, men nu märkte jag att P.O höll samma tempo som Johan så jag började fundera på om det kanske var mina ben och mitt tempo det egentligen är fel på ;) hehe..oooops!

nu sitter jag i soffan och är super nöjd med min söndag, inte ofta det händer precis..ska se om det är någon bra film på tv och det bästa av allt är att jag inte behöver ha någon Måndagsångest eftersom jag är ledig i morgon :)

over and out

L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0