L L L L L

efter en lång jobbdag med förseningar så kunde jag ändå njuta av FREDAG tillslut. snabbt hem för klädbyte sen blev det käk med frida på stan samtidigt som vi satt och spanade på baltjejer som tyvärr fick bära både skinnjacka och paraply i regnet på väg till den stora balen..stackarna! annat var det på vår bal, då rann svetten längs ryggraden! efter maten gick vi till biografen med fetaste godispåsen i högsta hugg. filmen var toppen ! sex and the city 2 har bara sågats till höger och vänster men jag hyllar den! precis en sån film man behöver nån gång ibland.inget komplicerat alls! jag bara satt där med ett leende på läpparna och hade inte tråkigt en endaste sekund av nästan 2 och en halv timma! stor del av undehållningen höll ju samantha för i filmen, hennes sexskämt slår ju allt, och alla hennes snygga hunkar i filmen var ju inte heller helt fel :) jag ( och förmodligen alla andra tjejer inne i biografen ) satt och dregglade konstant..hehe..jag ger alla tummar upp till filmen!

nu blir det sängen för i morgon är det jobb från 8-18..inte jätte motiverad men på grund av banarbete så ska jag i alla fall bara åka fram och tillbaka mellan karlskrona och kristianstad hela dagen :) det gillar vi, skönt att slippa åka ner till stressiga trafiken i malmö och köpenhamn, så jag överlever nog morgondagen om inte banarbetet stället till allt för mycket förseningar..sov morgon har jag ju ialla fall och jag funderar på en löptur vid 6 tiden på morgonkvisten innan jobbet, eller så får det räcka med en promenad, beror på dagsformen och humör..nu ska det i alla fall sovas..lovely :)


en riktig måbrafilm :)

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0