vad gör man om det regnar?

Jo man städar så klart ! :)

jag vaknade pigg som en lärka vid sex tiden idag på morgonen men när jag hörde regnet mot fönstret drog jag täcket över huvudet och sov en stund till..nu har jag gjort mina morgonrutiner som jag har på mina lediga vardagar, nyhetsmorgon, frulle, facebooka, kolla veckans väder, lägga upp träningsveckan och pratat med frida.

Nu ska jag ta tag i städning. det har varit lite dåligt med det dom senaste dagarna,har haft lägenheten full med loppis saker men dom blev jag ju av med igår :) dom flesta i alla fall, det som blev kvar ska jag bära upp på vinden nu så får dom åka fram till nästa loppis igen..så idag blir det alltså städning för hela slanten. om jag börjar nu så blir jag säkart klar till lunchtid, då får jag komma på någon annan aktivitet att sysselsätta mig med i detta trissta väder! well well, såg att det ska vända på torsdag, då ska det bli 20 grader och sol fram till tisdag men det har vi ju hört förr. jag funderar i alla fall att ta ledigt på Fredag, sen är jag ledig resten av helgen. vi börjar med våra nya scheman nu i veckan och det innebär jobbtider till 16.30 17.30 och 19.30 vissa dagar, jag kommer DÖ !! detta är ju inte jag van vid precis..och jag har långa dagar ons tors och fredag så fredagen vore skön att vara ledig när man ska vara ledig i helgen också..vi får se vad planeringen tycker om det.hehe..jag ska slå dom en signal nu innan det blir städning..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0