vad nu?

på vägen ner till malmö fick jag helt plötsligt en förfärlig huvudvärk och illamående! det brukar jag aldrig få..ja bara på söndagar då..hehe...skumt. kämpade mig ner till malmö och under rasten blev det bubbelvatten och ett päron..nu efter ca 2 timmar är jag okey igen. inte helt bra men inte dålig heller..undra vad det var som hände? kan det vara min visdomstand som har börjat växa ut som påverkade mig eller är det lördagens bravader som fortfarande spökar ?! hmm..nu har jag 3 timmar kvar att jobba...

hem mot karlskronaaaaa !!!

hejsvejs


~L.E

Kommentarer
Postat av: Thea

Hejsan!!

Du har tidigare skrivit om en detox kur du gick på.. Vad var det för ngn? Jag vill göra det nu men det finns ju ett gäng att välja på.. Har du ngn att rekommendera? Vill rensa ur kroppen och minus några kilon dödar inte.. :)

Tack på förhand..

2010-05-04 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0