vetis

tänk om alla dagar kunde vara som dessa ! varmt och skönt väder, kelat med min lilla kisse, lunch med två kära vänner, lite glass i solen, inga måsten, inga direkta tider att passa, fotbolls match och en mor och far som tar hand om mig :) skönt att komma hem ibland !

i morgon startar jag och pappa dagen med en golfrunda vid 7 tiden, sen blir det fika med tjejerna, lite fotboll, sen vankas det grillning och kanske nån öl på det? skulle ta det lugnt var planen men när grabbarna grus la fram förslaget och Ida också är sugen så är det svårt att säga nej..jag sa att jag festar på ett vilkor, eller 3 egentligen.. 1 om det är fint väder, 2 om vi grillar och 3 om vi spelar kubb.. vi får se hur kvällen blir! vi hoppas på solsken i alla fall precis som idag! lovely

nattinatt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0