vilken natt

killarna nedanför mitt fönster tycker jag synd om ! dom håller på att lägga nya stenar på gatan här nedanför mitt fönster. dom har byggt om hela gågatan snart. fint blir det men både dom och jag får lida! dom börjar innan klockan sex på morgonen, vilket är störande till och med för mig som är så morgonpigg när man är ledig eller har sovmorgon. och när man ska gå och lägga sig vid tio tiden på kvällen så kan man ju glömma att få lugn och ro för grabbarna packar inte ihop sina grejer förren 22.30..jösses...stackars mig och stackars dom..visst dom jobbar nog shift eller nåt sånt men en kille såg jag igår där nere slitandes med stenarna när jag kom hem från jobbat 9.30 på morgonen , och jag såg honom utanför mitt fönster, fortfarande slitandes med dom där stenarna kl 22.30 precis innan dom plockade ihop! riktiga arbetsmyror...men snart är dom klara och fint blir det :)

idag har jag sovmorgon och det behövdes efter denna natten. kunde ju inte somna igår för dom jobbade här nere, sen vaknade jag helt dyngsur av svett vid ett tiden i natt, hade inte drömt mardrömmar eller nåt. vet inte vad det var...äckligt var det i alla fall, sen efter det sov jag oroligt fram tills 05.45 när killarna där nere körde igång igen..då sov jag inget alls men har legat och dratt  mig i sängen..ganska skönt ändå :) idag är det mulet och regn i luften och trots att jag brukar föredra sol så har jag en mysig kännsla i kroppen av dagens väder...

har lite extra snor i näsan idag men inget som stör. tror inte jag blir sjuk nu trots allt :) men man ska inte ropa hej än..nu ska jag käka frukost och hoppa i uniformen strax dax för jobb. slutar halv 5 då ska jag kuta hem och byta om för vid 5 är det dax för träning!!

hörs ikväll, ha det bäst

over and out

~L.E


Kommentarer
Postat av: Thea

snälla vill du svara på mina frågor?

Vilken detox körde du?

Hur mycket väger du? ca..

Skulle verkligen uppskatta ett svar.. :)



förstår om du inte vill delge din vikt men detox iaf ;)

2010-05-06 @ 17:06:37
Postat av: Linda

Jag kommer inte ihåg vad den hette. men gå in på en hälsokostaffär så kommer dom visa dig vilka olika det finns, det finns 7 dagars, 10 dagars och 20 dagars tror jag..jag körde 10 dagar. sen kan man välja själv hur hårt man kör, jag åt bara frukt och grönt och drack vatten. men det viktigaste är att man i alla fall undviker röttkött, alkohol, tobak och kaffe. good luck! och förresten, stirra dig inte blind på vågen. tränar man flitigt så bygger man muskler, och muskler väger. så är det bara ! :)

2010-05-06 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0