wish I was somewhere else..

jag har hunnit med en promenad, dusch och frukost. om ungefär en timma ( kl 12) ska jag vara på jobbet. kommer hem typ halv elva ikväll och då är det dags för sängen. ja detta är min dag det. hurra så motiverad jag är! åååhhhhh...om jag bara hade fått bestämma mina arbetstider själv så hade jag sluppit all denna ångest..pisspass jag har idag, och i morgon..det nästan kokar innom mig. hur kul är det att ägna heeeeela dagen åt jobb? hinner inte med nån träning eller att ses eller höras med vänner....nä fy fan... ja, jag är bitter, riktigt bitter..förhoppningsvis är detta sista gången jag jobbar kvällshelg!!

aja nu ska jag fixa iordning mig och hoppa i uniformen!
sorry för ett bittert inlägg, jag är ärlig i alla fall , dagens dagsform är bitterfitta ;) men det kanske ordnar upp sig...

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0