40 days and 40 nights

jag har sagt det förr och jag säger det igen, tiden rusar förbi här nere !! för någon dag sen räknade jag och insåg att jag har varit här i 40 dagar..mer nu ! jul om en månad !! jösses !!

sorry för dålig uppdate. internet kommer denna veckan, wiihooo  :) har haft 2 dagars ledig i helgen, vi fixade det lite fint i schemat så jag, anna, riitu och satu åkte till hurghada, ca 2 timmar bort och hade tjejtid :) fest och shopping ! roligaste dagarna i egypten so far :) riktigt lyckat...

ligger jätte mycket efter i bloggandet nu men det blir bättre, håll ut..buder på lite bilder som plåster på såren ! :)

over and out!


satus födelsedag vid poolen i hurghada :) cake !!


happy birthday toooo youuuuu !! :)


förfest på rummet !


middag


barhäng :)

lite från helgen i hurghada !
nattis

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0