airport next :)

igår hade jag my day off och åkte ut med våra dykare vi sammarbetar med ut på röda havet och snorklade. inte jätte lyckat för det blåste och var starka strömmar så man kom i princip ingen stanns och efter 1 timma gav jag upp simmandet och solade på båten i stället, inte helt fel det heller !

idag har jag haft lite service nu på förmiddagen och ska snart bege mig till FLYGPLATSEN för första gången !! skulle ju varit där redan förra veckan och jobbat men hade ingen transferuniform då men nu har jag lånat en :) är lite nervös men allt ska nog gå bra, det är våra första gäster från Göteborg som kommer idag !! sen på kvällen ska jag hoppa in och ha ett välkommstmöte för vi har lite personal här som har blivit sjuka, magen blir inte riktigt som den ska här nere i Egypt ;) min mage är av stål verkar det som ( peppar peppar ta i träää ! ) har bara varit 2 dagar som jag har fått springa på toa nån gång extra men inga mer bekymmer utöver det, så nu vet ni det också ;)

nä nu måste jag dra !! håll tummarna :)

over and out

~L.E

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-03 @ 11:52:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0